Poniedziałek, 16 maja 2022
W planach rozszerzenie oferty dla przedsiębiorców
W pierwszym kwartale 2022 roku firma e-Kiosk (kontrolowana przez Gremi Media), do której należą platformy eKiosk.pl, eGazety.pl i Nexto.pl z prasą cyfrową i e-bookami oraz agencja marketingowa eContentLAB.pl, zanotowała wzrost wpływów o 3,8 proc. – do 3,24 mln zł, natomiast skorygowany wskaźnik EBITDA wyniósł 1,2 mln zł.
W pierwszym kwartale Spółka podpisała kontrakty m.in. z KGHM S.A Polska Miedź, Grupą PKP,
Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz Narodowym Centrum Badań i Rozwoju.

Jak wskazano w sprawozdaniu, spółka w pierwszym kwartale “zbudowała wewnętrzny software house, który w znaczący sposób usprawni realizację przyjętych w strategii rozwoju przedsięwzięć technologicznych”.

Równolegle, w raportowanym okresie, kontynuowano rozbudowę warstwy kontentowej dla przedsiębiorców w ramach rozwoju produktu Mała Księgowość oraz przygotowano strategię rozszerzenia oferty o nowe produkty w bieżącym roku.

Spółka dokonała także aktualizacji aplikacji Nexto, służącej do czytania eprasy, audiobooków i
e-booków.

– Rok 2022 dobrze się dla nas rozpoczął. Szczególnie cieszą wskaźniki rentowności, gdyż od lat przywiązujemy dużą wagę do efektywności finansowej naszego biznesu. Pod tym względem pierwszy kwartał bieżącego roku potwierdza bardzo dobry wynik całego poprzedniego roku, gdy rentowność EBITDA wyniosła także 37 proc. Dodatkowo w bieżącym roku planujemy znacząco rozszerzyć ofertę dla przedsiębiorców – wylicza Łukasz Piela, prezes E-Kiosku.

W 2021 roku E-Kiosk zanotował wzrost wpływów o 10 proc. do 12,73 mln zł i zysku netto z 3,17 do 3,37 mln zł.
Podaj dalej
Autor: ET