Czwartek, 8 lutego 2024
„Planujemy wydawać szeroki repertuar powieści: od lekkich i uroczych po bardziej zmysłowe, intensywne, w mrocznym klimacie"

Od 14 lutego Editio Red  – marka należąca do Grupy Helion, pod którą ukazuje się literatura dla kobiet – będzie mieć nową identyfikację wizualną, „odzwierciedlającą wartości, misję i ewolucję marki”.

Efektem zmiany są nowe kolory, nowoczesny design logo i motyw przewodni w postaci róży; zaktualizowana została także strona internetowa, dostosowana do współczesnych standardów.

Jak mówi wydawca: „Zmieniamy się – na lepsze! – aby w ten sposób odzwierciedlić naszą ewolucję; to również ukłon w stronę rosnącej społeczności miłośniczek książek z gatunku romansu. Ten krok pozwoli nam lepiej komunikować nasze wartości i zaangażowanie w dostarczanie wysokiej jakości treści. Zmiana obejmuje nie tylko wygląd zewnętrzny marki, ale również jej podejście do interakcji z czytelnikami. Nowe logo jest rezultatem przeprowadzonych badań rynkowych i rozmów z czytelnikami. Rebranding wyznacza innowacyjny kierunek, w jakim chcemy iść. Stawiamy na jakość i różnorodność w świecie literatury. Planujemy wydawać szeroki repertuar powieści: od lekkich i uroczych po bardziej zmysłowe, intensywne, w mrocznym klimacie. Dlatego też hasłem przewodnim zmiany jest »light & darkness« – wierzymy, że te dwa słowa w pełni oddają naszą intencję”.

Wraz z nowym wizerunkiem firma planuje wprowadzenie nowych tytułów, autorskie projekty i innowacyjne formy dostarczania treści, aby spełniać zmieniające się oczekiwania miłośniczek literatury kobiecej.

Grupa Helion jest obecna na polskim rynku od 1990 roku. Wydaje literaturę reprezentującą różnorodne gatunki i tematykę, od publikacji informatycznych, przez poradniki biznesowe i psychologiczne, po powieści.

Podaj dalej
Autor: ET
Źródło: Helion