Wtorek, 9 lipca 2002
W latach 200 i 2001 Young Digital Poland zanotowało stratę netto. W 2000 roku było to 482 tys., w roku 2001 już 4,7 mln zł. Strata bierze się stąd, że 80 proc. obrotu osiągniętego przez YDP w 2001 roku - czyli około 11 mln zł - zostało przez firmę zainwestowanych w wydawanie nowoczesnych pakietów edukacyjnych z serii "EduROM" dla szkół podstawowych i gimnazjów. W 2000 roku kiedy zapoczątkowano wydawanie serii, YDP zainwestowało ok. 7,5 mln zł. Najpierw wydawnictwo przygotowało własne programy nauczania, w ślad za nimi powstała seria - do połowy sierpnia 2001 ukazał się komplet tytułów - 33 produkty zawierające ok. 100 płyt CD (filmy wideo, zdjęcia, interaktywne ćwiczenia, animowane wykresy itp.). YDP ma własne laboratoria i studio filmowe. W sensie promocyjno-dystrybucyjnym w przedsięwzięciu udział bierze wydawnictwo Nowa Era, nie mające w ofercie własnych produktów multimedialnych, korzystające zatem z produktów YDP jako "obudowy" swoich podręczników. Reklamuje EduROM-y na czwartej stronie okładki swoich podręczników, zbiera zamówienia z rynku i przekazuje do YDP. Ponieważ produkty edukacyjne YDP i podręczniki Nowej Ery są zgodne z tą sama podstawą programową to zdaniem Natalii Hatalskiej z YDP w 80-90 proc. podręczniki Nowej Ery i EduROM-y są ze sobą spójne. Niestety informacje na temat ilości sprzedanych EduROM-ów nie są podawane. Coraz większe zainteresowanie gdańską firmą przejawiają zachodnie wydawnictwa edukacyjne. W marcu 2002 roku YDP podpisało umowę z firmą Malmberg - jednym z największych holenderskich wydawców podręczników. W ramach porozumienia YDP przygotuje dwa projekty - serię kilkudziesięciu multimedialnych programów przeznaczonych dla uczniów szkoły podstawowej do nauki matematyki. Po drugie, serię multimedialnych podręczników dla szkół ponadpodstawowych do nauki biologii, fizyki, chemii, geografii, historii. Projekty …
Wyświetlono 25% materiału - 267 słów. Całość materiału zawiera 1069 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się