Piątek, 4 lutego 2022

Dom mediowy Carat z grupy dentsu Polska wygrał przetarg na obsługę medialną Empik S.A. Agencja będzie odpowiedzialna za strategiczne doradztwo w całym portfelu mediowym Spółki, planowanie i zakup wybranych mediów. Umowa ma charakter długofalowy.

– Szukaliśmy partnera, który właściwie dopasuje ofertę do złożoności i specyfiki naszego biznesu. Carat wyróżnił się przede wszystkim strategicznym podejściem, dobrym zrozumieniem wyzwań i szans, jakie przed nami stoją, a także dużym zaangażowaniem, z jakim zespół podszedł do niełatwego briefu. Nie bez znaczenia był również atrakcyjny kosztorys. – mówi Mona Kinal, Chief Marketing Officer Empik.

– Cieszymy się, że tak rozpoznawalna marka jak Empik, zaufała nam i dołącza do grona partnerów biznesowych grupy dentsu Polska – mówi Izabela Sochacka, Client Service Managing Director, Media & Performance Line, dentsu Polska. – Nadążanie za szybko zmieniającym się światem już nie wystarcza, zwłaszcza w obszarze mediów. Rozumiemy to doskonale w dentsu. Aby zaspokajać oczekiwania wymagających i profesjonalnych Klientów takich jak Empik, potrzebne jest innowacyjne podejście i umiejętność kompleksowego zarządzania portfelem mediowym.

Przetarg na obsługę mediową Empik S.A. był koordynowany i nadzorowany przez zespół Media Strategy Warsaw.

Podaj dalej
Autor: ET