Wtorek, 20 listopada 2018
Empik zainaugurował tegoroczną kampanię świąteczną – dziś swoją premierę ma wzruszający spot wizerunkowy „Żeby Cię lepiej widzieć”, poruszający istotny problem społeczny, a od kilku dni w mediach trwa intensywna kampania produktowa. Obejmuje ona TV, kino, prasę oraz internet. Zagubieni w wirtualnym lesie Kilkuletnia dziewczynka, główna bohaterka i jednocześnie narratorka spotu Empiku, snuje swoją własną opowieść, w której świat realny, w zabawny, a zarazem niepokojący sposób, miesza się z bajkowym. Za górami, za lasami, tam gdzie na pewno był zasięg, żył sobie Czerwony Kapturek. Dziewczynka szukała towarzystwa, jednak wilk był zajęty robieniem selfie, krasnoludki pochłonęła gra i surfowanie po internecie, dziewczynka z zapałkami na propozycję wspólnej zabawy odpowiedziała pytaniem o ładowarkę a Jaś i Małgosia wcale nie chcą uciekać od Baby-Jagi (granej przez Helenę Norowicz) – zagubionej w świecie, w którym wirtualny cukierek smaczniejszy jest od prawdziwego. Czerwony Kapturek błąka się zasmucony, bo …
Wyświetlono 25% materiału - 142 słów. Całość materiału zawiera 570 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.