Wtorek, 28 maja 2019
Nagrody Media & Marketing Polska
23 maja podczas uroczystej gali magazynu Media & Marketing Polska poza domami mediowymi, agencjami reklamowymi i eventowymi uhonorowano również marketerów i marki. Empik został wyróżniony za konsekwentne stawianie na omnichannelowy model rozwoju. Końcówka maja przyniosła także inny sukces – nominację do jednej z najważniejszych i najbardziej prestiżowych nagród reklamowych – KTR. Wyróżnienie w raporcie M&MP Media & Marketing Polska co roku nagradza odnoszące sukcesy agencje i marki. W tegorocznej edycji wśród laureatów znalazł się Empik, któremu przyznano wyróżnienie w raporcie „Marka/Marketer Roku” za – konsekwentne (od lat) stawianie na omnichannelowy model rozwoju – jak czytamy w uzasadnieniu jury. Działalność w tym sektorze, jest jednym z kluczowych elementów strategii firmy. Dużym atutem Empiku jest sieć 260 sklepów stacjonarnych w Polsce, które mają znaczny wpływ na sprawne …
Wyświetlono 25% materiału - 125 słów. Całość materiału zawiera 501 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.