Wtorek, 27 września 2022
TaniaKsiazka.pl wyróżniona za targi online WyCzytOn

e-Commerce Polska awards to jeden z najważniejszych konkursów w branży sprzedaży internetowej. Już od 10 lat e-Izba nagradza liderów e-commerce – największe i najbardziej innowacyjne brandy działające w Polsce, wyróżniające się wizją i sukcesami e-biznesowymi.

Jurorzy tegorocznej edycji docenili Empik „za jeden ekosystem zapewniający klientowi spójne doświadczenie zakupowe”, przyznając nagrodę w kategorii Best in omnichannel.

Statuetkę podczas uroczystej gali odebrali: Karol Ignatowicz – Dyrektor ds. E-commerce i Zarządzania Wartością Klienta oraz Grzegorz Bieszke – Dyrektor Działu Customer Experience & Omnichannel Process.

– Omnichannel budowany wokół klienta Empiku to podstawa naszej strategii. Konsekwentnie rozwijamy funkcjonalności pozwalające klientom płynnie przenikać i realizować zakupy pomiędzy kanałami i dostarczamy pozytywne doświadczenie zakupowe, co potwierdza rosnący NPS na omnichannelowych punktach styku. Cieszy nas również uznanie ze strony ekspertów rynkowych wyrażone nagrodą tj. e-Commerce Polska award 2022. Bardzo dziękujemy za to wyróżnienie  – mówi Karol Ignatowicz.

Z ostatnich inicjatyw omnichannel podjętych przez Empik można wymienić chociażby transformację Centrum Wsparcia Klienta obsługującego wszystkie kanały sprzedaży, rozwój flagowej usługi na styku online i offline czyli Pay&Go (mobile self-checkout), która zyskała uproszczony onboarding i nową formę płatności – PayPo.

W kategorii Best Marketplace uhonorowano Allegro. Platforma dostała także nagrodę w kategorii Innowacyjne rozwiązania płatności cyfrowych za AllegroPay.

Z kolei TaniaKsiazka.pl otrzymała wyróżnienie  w kategorii „Best campaign – podmioty średnie i duże”. Jury doceniło zorganizowany przez markę WyCzytOn – event online, który był alternatywą dla odwołanych stacjonarnych targów książki.

– Zdobycie specjalnego wyróżnienia w kategorii najlepszy pomysł promocyjny to dla nas fantastyczna wiadomość i wielka radość. Cieszymy się, że ogrom pracy, który włożyliśmy w projekt i propagowanie czytelnictwa, został doceniony przez tak prestiżowe jury. W festiwalowej formule postawiliśmy na aktywne zaangażowanie czytelników, którzy, mimo formatu online, mogli wziąć czynny udział w wydarzeniu. Oprócz paneli tematycznych i spotkań z autorami, wprowadziliśmy również też m.in. test wiedzy z zakresu poprawności językowej oraz grywalizację w rozwiązywaniu zagadek kryminalnych z Jakubem Ćwiekiem i Wojciechem Chmielarzem. Dużą popularnością cieszył się też interaktywny filtr wykorzystujący technologię AR, z którego skorzystało 36 tys. osób. Udało nam się stworzyć angażującą przestrzeń dla czytelniczej społeczności o różnych gustach – zaczynając od miłośników kryminałów, po fanki romansów – komentuje Łukasz Kierus, prezes spółki Glosel, która jest właścicielem marek TaniaKsiazka.pl i Bee.pl.

Podaj dalej
Autor: ET