Poniedziałek, 25 maja 2020
Badanie YouGov BrandIndex

Polacy prezentują pełne spektrum postaw wobec koronawirusa – od dużych obaw o własne zdrowie po całkowity brak poczucia zagrożenia, wynika z badań Inquiry. Zaczynamy dostrzegać, że sytuacja się stabilizuje: w ostatniej fali badania COVID-Tracker (8-14 maja), odsetek osób, które uważają że sytuacja się poprawia, wzrósł do 40 proc.. To skok o 31 pp. w stosunku do danych z połowy kwietnia.

Agencja Inquiry sprawdziła w oparciu o badanie YouGov BrandIndex, czy postawy związane z epidemią mają jakiś znaczenie dla wizerunku marek. Okazuje się, że osoby obawiające się koronawirusa szczególnie wysoko oceniają obecnie sieci Empik, Ikea, Castorama i Decathlon.

Z kolei ci, którzy nie wykazują takich obaw, cenią sobie przede wszystkim elektromarkety –  Media Expert i Media Markt, a dopiero na dalszych miejscach IKEA, RTV Euro AGD i Empik.

Podaj dalej
Autor: W
Źródło: Wirtualnemedia.pl