Piątek, 5 lutego 2021
Azymut promuje księgarnie stacjonarne

Facebook został oficjalnym parterem akcji #KsiążkaNaTelefon – kampanii medialnej Azymutu, która wspiera lokalne księgarnie w czasie pandemii. Portal przekazał środki na promocję inicjatywy w mediach społecznościowych.

Pierwsza odsłona kampanii #KsiążkaNaTelefon została zainicjowana wiosną tego roku. Kampania medialna prowadzona przez Azymut zwróciła uwagę wielu czytelników oraz mediów na lokalne księgarnie stacjonarne, które zmagają się z kryzysem w czasie pandemii COVID-19.

Akcja została reaktywowana w październiku 2020 roku. Jesienią do kampanii prowadzonej przez Azymut przyłączyli się kolejni wydawcy, autorzy i media. Do tej pory o kampanii informowały m.in. TVN24, Polsat, Polskie Radio, “Gazeta Wyborcza”, “Polityka”, serwisy branżowe i media lokalne. Inicjatywę wspierali także pisarze i pisarki, wśród nich m.in.: Mariusz Szczygieł, Zygmunt Miłoszewski, Michał Rusinek, Ałbena Grabowska, Justyna Sobolewska, Wojciech Chmielarz, Marcin Wroński czy Katarzyna Grochola.

Na początku 2021 roku do grona partnerów inicjatywy dołączył Facebook. Portal przekazał środki na promocję inicjatywy w mediach społecznościowych.

#KsiążkaNaTelefon to nie jedyna inicjatywa Azymutu organizowana wspólnie z księgarniami stacjonarnymi. Dystrybutor jest także organizatorem ogólnopolskiego festiwalu Noc Księgarń.

Więcej o akcji:

Podaj dalej
Autor: OSDW Azymut