Czwartek, 8 grudnia 2022

Projekt „Świteź” – gra planszowa połączona z internetową platformą wiedzy – wygrał konkurs PROJEKT ROKU, organizowany przez Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej.

Do kategorii „Idea”, w której zwyciężył, zgłoszono 64 projekty.

W uzasadnieniu stwierdzono: „ Za przybliżającą twórczość Mickiewicza młodemu pokoleniu ideę i jej syntetyczne ilustracyjne wdrożenie, jury przyznało nagrodę główną. Doceniło między innymi wykorzystanie piktogramowych ilustracji, jako narzędzia edukacji kulturowej i językowej dla dzieci, połączonych ze współczesną technologią platformy edukacyjnej”.

Nagrodę odebrała autorka ilustracji i opracowania graficznego projektu Anna Pałosz.

Projekt zrealizowała Agencja Promocyjna OKO, w ramach programu „Ballady i romanse” Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

Więcej o projekcie: https://mickiewicz.promocjaksiazki.pl/

Podaj dalej
Autor: ET