Poniedziałek, 2 kwietnia 2001
Media Rodzina PRZY OKAZJI WYDANIA TRZECIEGO TOMU SERII O HARRYM POTTERZE, WYDAWNICTWO MEDIA RODZINA ZORGANIZOWAŁO KONKURS DLA KSIĘGARŃ, KTÓREGO CELEM BYŁO ZMOBILIZOWANIE KSIĘGARZY DO NIESTANDARDOWYCH PROMOCJI TEJ SERII. Akcja zatytułowana "Zaczaruj swoich czytelnikŰw magiczną promocją ksiąřek o Harrym Potterze" rozpoczęła się na początku stycznia rozesłaniem regulaminu konkursu do około tysiąca księgarŇ w kraju. Zadaniem księgarzy było zrealizowanie oryginalnych pomysłŰw na aranřację witryny sklepowej, prezentacje ksiąřek oraz przeprowadzenie działaŇ mających na celu popularyzację tematyki "harrypotterowskiej". Zachętą do wzięcia udziału w konkursie miała byĘ nagroda w postaci wycieczki na Teneryfę dla dwŰch osŰb lub ekwiwalent …
Wyświetlono 25% materiału - 93 słów. Całość materiału zawiera 373 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się