InPost od 1 marca podniesie ceny usług dla klientów biznesowych i detalicznych – wynika z opublikowanego na stronie InPostu cennika.
Usługa Paczkomat 24/7 dla klienta biznesowego wynosić będzie:
12,13 zł dla gabarytu A
13,76 zł dla gabarytu B
17,53 zł dla gabarytuC.
Poprzedni cennik (obowiązujący od 1 maja 2022 r.) zakładał, że usługa kosztowała odpowiednio 10,19 zł/11,56 zł/14,73 zł.
Koszt usługi Manager Paczek dla klienta detalicznego wynosić będzie 16,99 zł/18,99 zł/20,99 zł dla gabarytu A/B/C. Wcześniej wynosiła odpowiednio 14,69 zł/15,69 zł/17,39 zł.
InPost zadecydował również o znaku towarowym. Zarządzana przez Rafała Brzoskę firma rozsyła do przedsiębiorców e-maile, w których apeluje, by nie odmieniać przez przypadki znaku towarowego Paczkomat.