Klienci detaliczni od 1 kwietnia za przesyłkę do Paczkomatu będą płacili:
- gabaryt „A” (8×38×64 cm) – 12,99 zł,
- gabaryt „B” (19×38 ×64 cm) – 13,99 zł,
- gabaryt „C” (41×38×64 cm) – 15,49 zł.
InPost podnosi również ceny za przyjazd kuriera dla klientów indywidualnych. W tym wypadku opłata uzależniona jest od liczby nadawanych paczek:
- 1 przesyłka – 6,15 zł,
- 2 przesyłki – 5,54 zł,
- 3 przesyłki – 4,92 zł,
- 4 przesyłki – 4,31 zł.
Jeżeli klient wysyła więcej niż 4 przesyłki, to nie ponosi dodatkowych kosztów związanych z nadaniem za pośrednictwem kuriera.
Podwyżka ceny za usługi firmy InPost dotyczy także klientów biznesowych. Według nowego cennika klienci biznesowi zapłacą więcej za:
- przesyłki InPost Paczkomaty 24/7 dla Klientów Biznesowych,
- przesyłki InPost Kurier dla Klientów Biznesowych,
- usługi Paczka Niestandardowa dla przesyłek InPost Kurier dla Klientów Biznesowych,
- opłaty za weryfikację wagi i wymiarów dla przesyłek InPost Kurier dla Klientów Biznesowych.
Wśród zmian, które wejdą w życie, znajduje się m.in. podwyżka ceny za wysłanie przesyłki o gabarycie „A”, opłata wzrośnie z 8,99 zł do 9,44 zł, natomiast dla gabarytu „B” z 10,19 zł do 10,70 zł. Z kolei klienci biznesowi zapłacą o 0,65 zł więcej za nadanie paczki o gabarycie „C”.