Poniedziałek, 24 lutego 2020

Dyrektor Instytutu Książki Dariusz Jaworski dokonał wpisu do księgi kampanii Europe Reads, pierwszej ogólnoeuropejskiej akcji promującej czytelnictwo, którą w listopadzie 2018 roku zainicjowało stowarzyszenie EURead. Celem kampanii Europe Reads jest zwrócenie uwagi na to, jak istotna jest promocja czytelnictwa, zwłaszcza na poziomie krajowym. Uczestniczące w niej organizacje zwróciły się do polityków oraz specjalistów z zaproszeniem do udziału w akcjach promocyjnych, w trakcie których podpisywano księgę Europe Reads oraz skierowaną do Komisji Europejskiej petycję o treści: „Wzywamy Komisję Europejską do wsparcia promocji czytelnictwa”. Stowarzyszenie EURead we wspomnianej księdze prezentuje nie tylko, jak różne organizacje promują czytelnictwo na szczeblu krajowym, …
Wyświetlono 25% materiału - 98 słów. Całość materiału zawiera 395 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.