W tym roku zostanie zrealizowana kampania reklamowa promująca czytelnictwo. Zaplanowana na ostatni kwartał br. kompleksowa kampania promująca czytelnictwo w Polsce ma być skierowana głównie do osób w wieku produkcyjnym, a także do rodziców i dziadków.
Kampania ma przede wszystkim wykorzystywać tzw. reklamę ambientową, zarówno ATL, jak i BTL. W ramach akcji przewidziano emisję spotów w telewizji, radiu, reklamy na outdoorze, działania w mediach społecznościowych (Facebooku, Twitter, Instagram). Wsparciem będą aktywności BTL, m.in. guerrilla marketing, marketing wirusowy i eventy. Obecnie nie wiadomo, która firma zajmie się przygotowaniem i realizacją kampanii.
Na początek sierpnia Instytut Książki ogłosił rozpoczęcie przetargu, w którym wybierze firmę odpowiedzialną za planowane działania. Budżet kampanii oszacowano na 3 mln zł netto.
Poniedziałek, 26 czerwca 2017
Nowa kampania promująca czytelnictwo