Piątek, 10 września 2010
Są jeszcze wolne miejsca na szkolenie w dniu 7 października
E-booki coraz mocniej zaznaczają swoją obecność na rynku publikacji książkowych, zaczynają funkcjonować na równorzędnych zasadach, co tradycyjna forma papierowa. Dla nowoczesnego wydawcy e-czytelnictwo nie powinno stwarzać istotnego zagrożenia, a e-booki, przy umiejętnym i świadomym działaniu, mogą stanowić wzmocnienie dla książki tradycyjnej. Czytelnicy coraz częściej wybierają komputer, czytniki elektroniczne czy zwykłe telefony komórkowe jako formę obcowania z książką – od wydawcy zależy, czy będzie umiał spełnić oczekiwania odbiorcy swoich publikacji. Zapraszamy do udziału w szkoleniu organizowanym przez Bibliotekę Analiz. Szkolenie „Nowoczesne technologie w działalności wydawniczej - jak wydawać, sprzedawać i promować e-booki?” kierujemy do wydawców, którzy podejmują pierwsze kroki w kierunku wprowadzenia e-booków do swojej oferty wydawniczej. Co to jest e-książka? Jak ją zabezpieczać? Jak zarabiać na e-bookach? Jak promować e-publikacje? Jak sprawić, aby Internet stał się medium wspierającym, a nie ograniczającym czytelnictwo? Plan szkolenia: Czym jest a czym nie jest e-książka Postrzeganie e-książki przez: wydawców autorów czytelników Historia e-książki, przełomowe momenty w rozwoju Formaty - plusy i minusy: ePub pdf mobi książka-aplikacja pozostałe Sposoby zabezpieczenia przed nielegalnym kopiowaniem - DRM zabezpieczenie własne (Amazon, Apple, eClicto) zabezpieczenie półotwarte (Adobe) brak zabezpieczeń Urządzenia do czytania e-książek - porównanie: e-czytnik tablet telefon komórkowy komputer Ochrona praw autora wszystkie prawa zastrzeżone - Copyright pewne prawa zastrzeżone - Creative Commons - rodzaje domena publiczna Zabezpieczenia a piractwo …
Wyświetlono 25% materiału - 212 słów. Całość materiału zawiera 848 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się