Piątek, 24 września 2021
Nowość CeDeWu

W monografii zaprezentowano możliwości, jakie stwarza wdrożenie i stosowanie określonych instrumentów i modeli zarządzania jakością w obszarze usług medycznych.

Inspiracją do powstania książki był fakt uczestniczenia w pracach grupy roboczej przy Urzędzie Marszałkowskim Województwa Pomorskiego, zajmującej się opracowaniem wieloletniego programu doskonalenia jakości w jednostkach wykonujących działalność leczniczą, w ramach Regionalnego Programu Strategicznego „Zdrowie dla Pomorzan”, oraz współorganizowanie i współprzewodniczenie cyklom seminariów i konferencji, odbywających się w Gdańsku w ramach HQ Forum (Healthcare Quality Forum), których rolą jest promowanie nowoczesnych metod zarządzania jakością w opiece zdrowotnej.

Wśród omówionych tematów:

  • rola i istota jakości oraz bezpieczeństwa usług medycznych
    • różnorodne koncepcje zarządzania jakością, w tym TQM, Kaizen, Lean Management oraz Six Sigma
    • narzędzia i metody zarządzania jakością, zarówno o charakterze ogólnym, jak i specyficznym, np. metoda HFMEA czy MedCARVER+Shock,
    • podstawowe modele doskonałości, a także idea i znaczenie takich inicjatyw jak benchmarking, dobre praktyki oraz samoocena.

 

Tytuł: Jakość usług medycznych. Instrumenty i modele (wyd. III uaktualnione i zmienione)

Autor: Małgorzata Z. Wiśniewska

Rok wydania: 2021
Oprawa: Miękka
Format: 165×235
Stron: 304
ISBN: 978-83-8102-529-4

Cena: 75:00zł

Wydawnictwo CeDeWu

https://cedewu.pl/Jakosc-uslug-medycznych-Instrumenty-i-modele-wyd-III-uaktualnione-i-zmienione-p3039

Polub nas na Facebooku: https://www.facebook.com/CeDeWupl/

Podaj dalej
Autor: CeDeWu