Piątek, 30 kwietnia 2010
Pomysł władz Warszawy
30 kwietnia rusza kampania „W dzień targowy”, której celem jest zachęcenie kupców handlujących na warszawskich ulicach do przeniesienia swojej działalności na stołeczne targowiska jednodniowe a mieszkańców do robienia tam zakupów. To nowy pomysł władz Warszawy, który wzorowany jest na europejskiej tradycji „pchlich targów” czy „latająch bazarków”. „W wielu europejskich stolicach targowiska jednodniowe są codzienną tradycją, bez której krajobraz np. Paryża, Berlina czy Kopenhagi byłby niepełny. Handel i zakupy w takich miejscach już od wielu lat doceniają rodzimi kupcy, mieszkańcy a także turyści. Bazary jednodniowe to również próba uporządkowania przestrzeni …
Wyświetlono 25% materiału - 89 słów. Całość materiału zawiera 356 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.