
Ruszyła kolejna akcja promocyjna Bedekera w bibliotekach w szkołach podstawowych i publicznych oraz w przedszkolach. Od października do końca listopada przedstawiciele firmy odwiedzą 500 przedszkoli prywatnych i państwowych (do, których uczęszcza ponad 105 000 dzieci), 500 bibliotek w szkołach podstawowych (blisko 413 000 dzieci) w całej Polsce oraz 250 bibliotek publicznych, do głównych w działów zamawiających książki dla swoich prawie 900 fili.
Podczas wizyt będą prezentować ofertę Grupy Wydawnictwa Kobiece oraz wydawnictw: Publicat, Egmont, Literatura, Harde, a także Kapitan Nauka.
– Po dużym sukcesie promocyjno-sprzedażowym akcji wiosennej związanej z ofertą nagrodową, obecnie skupiamy się na prezentacji tytułów naszych wydawców na najważniejszy okres sprzedażowy w ostatnim kwartale roku, głównie na ofertę Mikołajkową, oraz na wykorzystaniu wsparcia finansowego bibliotek z Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa w celu uzupełnienia ich księgozbiorów. W przedszkolach i szkołach podstawowych z naszymi materiałami możemy dotrzeć do ponad pół miliona dzieci – przekazał Bibliotece Analiz Krzysztof Bujalski, prezes firmy Bedeker świadczącej usługi w zakresie merchandisingu i marketingu na rzecz współpracujących z nią wydawców.
I dodał: – Organizujemy wspólnie z wydawcami konkursy, kiermasze, spotkania autorskie co w znaczący sposób zwiększa zasięgi aktywnego dotarcia do potencjalnie nowych czytelników.