Poniedziałek, 23 listopada 2009
Debata i premiera WN PWN
Dlaczego Bogdan mówił „Bankowy”, Łódka Bols była pierwszą łódką świata, a Hance Bielickiej zakazano mówić w reklamie, że Hepatil „wątrobę regeneruje, to znaczy odbudowuje”? Czy naprawdę „Nie ma Cin&Cin bez Cin&Cin” i skąd wiadomo, że „Twój kot kupowałby Whiskas”? 25 listopada o godz. 19 w Centralnym Basenie Artystycznym odpowiedzi na te i podobne pytania spróbują udzielić autorzy „Słownika sloganów reklamowych” oraz specjaliści od języka reklamy. W debacie IAA Young Professionals poświęconej językowi reklamy udział wezmą : Marta Spychalska i Marcin Hołota, autorzy wydanego właśnie przez PWN „Słownika sloganów reklamowych”, dr Ewa Szczęsna, językoznawca, dr Jacek Wasilewski, ekspert w zakresie retoryki …
Wyświetlono 25% materiału - 100 słów. Całość materiału zawiera 400 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.