Poniedziałek, 30 września 2024
Biedronka, po pięciu tygodniach trwania akcji lojalnościowej, poinformowała, że już blisko 800 tysięcy maskotek trafiło do klientów. Najczęściej odbieraną maskotką jest papier Pakosław, drugie miejsce podium zajmuje groszek Grześ i Grażynka, a tuż za tym duetem plasuje się pieróg Patryk.
Akcji towarzyszą książki. Już ponad 125 tysięcy klientów odebrało pierwszy tom tegorocznej serii pt. „Gang Produkciaków. Zakupy to przygoda” Pauliny Płatkowskiej z ilustracjami Piotra Stachery.
Wkrótce ukaże się kolejny tom „Sekrety etykiety”. Łącznie w ramach serii wydane zostaną trzy tytuły, wszystkie autorstwa duetu Paulina Płatkowska – Piotr Stachera.
Książki można zdobyć już po uzbieraniu 15 naklejek (każde 69 zł wydane w sklepie Biedronka od daje 1 naklejkę) lub kupić w cenie regularnej 14,99 zł.
Naklejki będzie można odbierać do 16 listopada. Odbiór Produkciaków i książek będzie możliwy do wyczerpania zapasów, jednak nie dłużej niż do 30 listopada.