Czwartek, 31 lipca 2008
Europa w mediach – media w Europie
„Polacy i Niemcy żyją w odmiennych światach telewizyjnych. Co tutaj jest wielkim tematem, tam nie budzi żadnego zaciekawienia i na odwrót – napisała Beata Ociepka, profesor stosunków międzynarodowych na Uniwersytecie Wrocławskim, autorka jednego z tekstów w tomie esejów zatytułowanym „Europa w mediach – media w Europie”. Tom ten stanowi drugi z kolei rocznik z cyklu „Raport o Kulturze. Postęp - Europa” wydany przez Institut für Aulandsbeziehungen (Instytut Stosunków z Zagranicą) oraz Fundację Roberta Boscha we współpracy z British Council. Polska edycja – podobnie jak i zeszłoroczna – ukazała się dzięki wsparciu finansowemu Fundacji Współpracy Polsko-Niemieckiej, która jest również wydawcą tej wersji językowej. W pierwszym roczniku tematy wiodące były nazwane „Europa – kontynent bez konturów” oraz „Kultura w Europie – Europa w kulturze”. W drugim tomie zawarto artykuły 24 autorów, a wśród nich wspomnianej już tekst prof. Beaty Ociepki z Wrocławia, Adama Krzemińskiego, dziennikarza związanego z warszawskim tygodnikiem „Polityka”, a także Albrechta Lemppa, dyrektora zarządzającego i członka zarządu Fundacji Współpracy Polsko-Niemieckiej, dobrze znanemu w polskim środowisku książki, twórcy koncepcji i wieloletniego realizatora nowoczesnej promocji polskiej literatury na świecie. Tekst Albrechta Lemppa znajduje się w części wstępnej rocznika wraz z wprowadzeniami sygnowanymi przez przedstawicieli wydawców tomu – Ingrid Hamm, dyrektorkę Fundacji Roberta Boscha, Kurta-Jürgena Maaßa, sekretarza generalnego Instytutu Stosunków z Zagranicą oraz Michaela Birda, dyrektora British Council w Niemczech. Z opublikowanych tekstów wynika zaskakująca dla wielu czytelników …
Wyświetlono 25% materiału - 225 słów. Całość materiału zawiera 900 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się