Piątek, 12 lipca 2024
Badanie przez Amazon Prime Day

Amazon.pl ogłosił wyniki badania zrealizowanego we współpracy z Instytutem Badań Rynkowych i Społecznych IBRiS, które pokazują, że Polacy coraz częściej wybierają zakupy przez internet ze względu na ich wygodę i atrakcyjne promocje. 65 proc. badanych uważa, że zakupy online są wygodniejsze od tych stacjonarnych, a 70 proc. lubi mieć poczucie, że dzięki okazjom nie przepłaca i robi dobry interes. Badanie zostało zrealizowane z okazji nadchodzącego wydarzenia zakupowego Amazon Prime Day, które odbędzie się 16-17 lipca. W tym roku polscy konsumenci zainteresowani udziałem w wydarzeniu zakupowym Amazon Prime Day są skłonni wydać średnio 346 zł. Najbardziej wyczekiwane są promocje na odzież i obuwie (68 proc.), elektronikę (53 proc.), kosmetyki (50 proc.), książki (27 proc.) i zabawki (23 proc.). Polacy za najbardziej zachęcające rodzaje promocji uznają obniżoną cenę produktu (64 proc.), darmową dostawę zakupów bez względu na wartość zamówienia (56 proc.) oraz łatwy zwrot …
Wyświetlono 25% materiału - 142 słów. Całość materiału zawiera 569 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.