środa, 20 września 2017
Kompap SA, do którego należą dwie wiodące drukarnie dziełowe w Polsce – BZGraf i OZGraf, wypracował w pierwszej połowie roku skonsolidowane przychody ze sprzedaży w wysokości 30,13 mln zł w porównaniu do 32,37 mln zł przed rokiem. Jednocześnie grupa zwiększyła w tym czasie zysk netto o 11 proc. r/r do 1,77 mln zł. "W spółce Kompap w pierwszej połowie roku zdecydowaliśmy się postawić przede wszystkim na produkty wysokomarżowe, co przełożyło się na poziom przychodów. Koncentrowaliśmy się równolegle na ograniczaniu kosztów i w rezultacie poprawiliśmy jednostkowy wynik netto o 222 tys. zł r/r. W zakładach w Białymstoku z kolei przez większą część półrocza druk realizowany były na mniejszej liczbie maszyn w związku z wymianą urządzeń. W wyniku ulew też dwukrotnie zalany został tamtejszy zakład, co …
Wyświetlono 25% materiału - 124 słów. Całość materiału zawiera 496 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się