Wtorek, 16 listopada 2010
"Żądza rządzenia. O władzy, polityce i politykach"
Wydawnictwo TRIO właśnie wydało książkę dwóch specjalistów od marketingu politycznego tj. Wiesława Gałązki (Dolnośląska Szkoła Wyższa we Wrocławiu) i Wojciecha Krzysztofa Szałkiewicza (Olsztyńska Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania), którzy wnikliwie i z humorem analizują mechanizmy władzy i starają się dać odpowiedź na pytanie, co skłania ludzi do sięgania po władzę, jaka jest ta władza, jakie są jej sekrety. Żądza władzy jest gwałtowniejsza od innych namiętności – pisał przed wiekami rzymski historyk Tacyt. Dlatego też, i on, i wielu przed, i po nim, starało się poznać i zrozumieć motywy, które kierują tymi, którzy o Władzę zabiegają. Poznać sposoby i metody jej …
Wyświetlono 25% materiału - 100 słów. Całość materiału zawiera 400 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się