Czwartek, 11 sierpnia 2022
Klienci Poczty to mieszkańcy małych miejscowości, niekorzystający z e-sklepów
W ubiegłym roku klienci zakupili w placówkach pocztowych produkty za prawie 350 mln zł. Jedną z największych dynamik sprzedaży – ok. 140 proc. – Poczta Polska zanotowała w zakresie sprzedaży towarów okolicznościowych, jak np. akcesoria i towary osobiste (m.in. portfele, torebki), artykuły regionalne, pamiątki, dekoracje. Ok. 120 proc. dynamikę sprzedaży spółka odnotowała w kategorii artykuły piśmiennicze i biurowe oraz towary impulsowe (m.in. napoje i słodycze, herbaty, kosmetyki i baterie). Jak wskazano, wzrosty sprzedaży Poczta Polska ma także w kategorii książki. Spółka podkreśla, że handel w placówkach pocztowych to jeden …
Wyświetlono 25% materiału - 89 słów. Całość materiału zawiera 356 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się