Piątek, 30 października 2020

Jak poinformowała Poczta Polska, szerokim zainteresowaniem klientów cieszą się książki, a w ostatnim czasie takie bestsellery jak: „DyrdyMarki” Marka Niedźwieckiego, „Powrót z Bambuko” Katarzyny Nosowskiej, „Srebrne Skrzydła” Camilli Lackberg, „Kryjówka” Nory Roberts oraz „Wyjdź za mnie, kochanie” Krystyny Mirek.

Dobrze sprzedają się również poradniki tj.: „Domowe kiszonki, które leczą”, „Apteka natury ma leki na wirusy”, „Jak wzmocnić odporność” „Warzywa, które leczą”.

Niezmiennie chętnie wybierane są także kolorowanki oraz książeczki rozwijające zdolności poznawcze u dzieci, które w Poczcie Polskiej są w bardzo atrakcyjnej ofercie cenowej.

W najbliższym czasie zostaną wprowadzone do sprzedaży w sieci placówek pocztowych pozycje wydawnicze dedykowane  Świętom Bożego Narodzenia tj. „Spełnione życzenie” Ady Tulińskiej, „Świąteczne nieporozumienie” Katarzyny Bester, „Sztuka dawania prezentów” Anny Szczęsnej i „Serce w kopercie” Małgorzaty Falkowskiej.

Ponadto w ostatnich miesiącach roku zostanie wprowadzona szeroka gama kolorowanek, wycinanek oraz zestawów kreatywnych dla najmłodszych z motywem bożonarodzeniowym, kolędy w wydaniu dla dzieci oraz bogata oferta książeczek dla najmłodszych w twardych oprawach, idealnie wpisujących się w katalog prezentów.

– W ofercie produktowej Poczty Polskiej klienci znajdą różnorodne, przydatne produkty, od artykułów papierniczych, potrzebnych do zapakowania paczki lub listu, po szeroką gamę książek i upominków na różne okazje. W ostatnim czasie dużą popularnością cieszą się oferowane w placówkach maseczki i żele dezynfekujące – mówi Justyna Siwek, rzecznik prasowy Poczty Polskiej.

W sumie Poczta Polska ma już ok. 7600 placówek na terenie całego kraju, a licząc z partnerskimi punktami odbioru – tworzy największą w Polsce sieć liczącą ok. 13 tysięcy punktów.

Podaj dalej
Autor: ET