Czwartek, 14 grudnia 2006
Opis z publikacji Łukasza Gołębiewskiego pt. "Rynek książki w Polsce. Edycja 2006"
Langenscheidt Polska Sp. z o.o.02-548 Warszawa, ul. Grażyny 13, tel. (022) 8452551, fax (022) 8452655,http://www.langenscheidt.pl, www.berlitzwydawnictwo.pl, e-mail lpo@langenscheidt.pl Przychody wydawnictwa Langenscheidt w 2005 roku wyniosły 10,27 mln zł, z czego na sprzedaż książek przypadło 9,55 mln zł (wzrost o 38 proc. w porównaniu do roku poprzedniego). Nakładem wydawnictwa ukazało się 38 tytułów, w tym 35 nowości. Łącznie nakłady wyniosły 915 tys. egz., sprzedano 825 tys. egz. w średniej cenie 13,90 zł Struktura sprzedaży Langenscheidt Polska w 2005 roku kształtowała się w następujący sposób: 52 proc. – podręczniki i kursy, 32 proc. – słowniki, 12 proc. – produkty marki Berlitz. Wydawnictwo zamknęło rok 2005 wynikiem 1,2 mln zł netto. Kapitały własne wyniosły 0,5 mln zł. Na koniec roku w oficynie zatrudnionych było 12 osób. Nie byłoby to możliwe bez zmian w naszej polityce cenowej. Wprowadziliśmy wydania w kilku różnych formatach i w kilku kategoriach cenowych, w tym tańsze edycje dla ludzi mniej zamożnych. Poza tym obserwujemy rosnące zapotrzebowanie na różnego rodzaju samouczki, Polacy coraz więcej pieniędzy przeznaczają na edukację – tłumaczy wyniki wydawnictwa Grażyna Szarszewska, jego dyrektor generalna.Wśród nowych tytułów, które ukazały się w 2005 roku nakładem Langenscheidt Polska, warto wymienić: „Wielki słownik polsko-niemiecki, niemiecko-polski”, „Nowa gramatyka. Język niemiecki”, „Nowa gramatyka. Język angielski”. Na rynku pojawiła się nowa seria maturalna do nauki języka niemieckiego – „Trening maturalny”, „Zadania maturalne” i „Ćwiczenia maturalne”. Do najmłodszych czytelników skierowano tytuł „Sing a Song! Four Seasons in a Year”. Publikacja zawiera piosenki po angielsku i ma ułatwiać dzieciom naukę tego języka. Ofertę uzupełniają także publikacje pomocnicze, okołopodręcznikowe do nauki języka angielskiego i niemieckiego. Cykl tworzy osiem tytułów m.in.: „Jak mówić...”, „Jak pisać...”, „Jak czytać...”.Duża część publikacji Langenscheidt Polska sprzedawana jest w ramach akcji SUPERcena. W 2005 roku akcją tą objęto niektóre podręczniki szkolne i metodyczne, m.in. „Regnewurm” A1 i B1 dla uczniów szkoły podstawowej oraz „Geni@l kompakt” 1a i 1b dla gimnazjalistów. Inna akcja – „Stoiska patronackie wydawnictwa Langenscheidt Polska” – ruszyła w kwietniu 2006 roku. Do programu przyłączyło się ponad 20 placówek, …
Wyświetlono 25% materiału - 327 słów. Całość materiału zawiera 1309 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się