Wtorek, 27 maja 2003
Grupa wydawnictw i warszawskich księgarń zorganizowała podczas MTK imprezę otwartą pod hasłem "Lubię czytać". Impreza odbyła się w południe przed PKiN. Pomysł wyszedł od wydawców, od pewnego czasu współpracujących ze sobą przy okazji różnych branżowych przedsięwzięć. Prace organizacyjno-logistyczne trwały 6 tygodni, od strony wydawców nad całością czuwali Grażyna Szarszewska (Lengenscheidt), Andrzej Niewiarowski (Galaktyka) i Arkadiusz Seidler (Bellona). Obsługą imprezy zajęła się profesjonalna agencja reklamowa RR. Konferansjer - "nieprofesjonalny" wypadł świetnie. Całość pomyślaną jako wspólna zabawa spinały wystąpienia aktorów - Danuty Stenki i Krzysztofa Janczara, którzy czytali fragmenty książek. Bez przerwy odbywały się konkursy, na szczęście dla wszystkich chętnych …
Wyświetlono 25% materiału - 98 słów. Całość materiału zawiera 392 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się