Piątek, 19 marca 2021
Jolanta Liżewska-Zyzek z nowymi obowiązkami

Wydawnictwo Harde należy do polskiej grupy multimedialnej Time S.A. W ciągu trzech lat istnienia wywalczyło sobie zauważalną pozycję w branży, publikując blisko 50 tytułów, w tym ważne z punktu widzenia życia społecznego książki z kategorii literatury faktu i reportażu.

– Dynamiczny rozwój Hardego skłonił nas do powiększenia zespołu – mówi Ewa Lampart, dyrektor generalna Grupy Super Express i Wydawnictwa Harde.

I dodaje: – Cieszymy się, że w marcu dołączyła do nas Magda Mazur, która objęła stanowisko redaktor naczelnej odpowiedzialnej za kreowanie polityki wydawniczej. Tym bardziej, że od lutego tego roku Jolanta Liżewska-Zyzek, pełniąca funkcję dyrektor operacyjnej, odpowiada także za dział sprzedaży książek. Decyzja o rozszerzeniu zakresu kompetencji jest wynikiem znacznego zwiększenia wolumenów sprzedaży w różnych kanałach dystrybucji.

Magda Mazur z rynkiem książkowym związana jest od 2014 roku. Przez ostatnich pięć lat jako redaktor kreatywna wspierała Edipresse Książki oraz Kolekcje. Pracę w mediach zaczynała od pisania reportaży dla magazynów Twój Styl i Pani, w tym także relacji z konfliktów wojennych. Była dyrektor wydawniczą w ukraińskim KP Media, gdzie opublikowała pierwsze kobiece magazyny w języku ukraińskim. Pracowała także dla stacji TVN.

– Jako reportażystka doceniam fundamenty, na jakich zbudowano Harde: cieszę się, że jest miejsce, gdzie dziennikarze mogą publikować swoje książki. Ich głos jest dzisiaj ważniejszy niż kiedykolwiek. Teraz pora na nowe pomysły, które wpiszą się w już zdefiniowany charakter wydawnictwa – podkreśla redaktor naczelna Wydawnictwa Harde.

Podaj dalej