Wtorek, 26 maja 2020
Z Egmontu do HarperCollins Polska

Magdalena Kosch-Maćkowiak staneła na czele działu marketingu książki dziecięcej HarperCollins Polska. Jest odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii marketingu produktów w segmencie książek dziecięcych.

Od 2008 roku stała na czele działu marketingu Egmont Polska, wcześniej była zastępcą dyrektora marketingu w Wolters Kluwer Law&Business.

“Nowe obowiązki traktuję jako kolejne wyzwanie biznesowe. Mam nadzieję, że w niedługim czasie wprowadzając nowe propozycje do strategii marketingu, rozwijając e-commerce i proponując efektywne działania internetowe przyczynię się do rozwoju oferty i sukcesów HarperCollins Polska” – mówi Magdalena Kosch-Maćkowiak.

Przypomnijmy, że HarperCollins Publishers 1 maja br. oficjalnie włączył do swoich struktur w HarperCollins Polska dział książki Egmont Polska.

Podaj dalej