Sobota, 17 września 2022
... i nierozwiązanymi problemami

Jak już informowaliśmy, Merlin.pl znów działa. Za pośrednictwem strony można składać zamówienia oraz dokonywać płatności online.

Na początku września ruszyła kampania wizerunkowa “Merlin to…”. W mediach społecznościowych i na stronie pojawiają się grafiki z hasłami: “Merlin to współpraca”, “Merli to duży asortyment”, “Merlin to książki”.

Jak czytamy w komunikacji z klientami: “Nowa strona – ale znane marki pozostają te same. Merlin to idealne miejsce do tego, abyś sprawdzić, że nasze promocje – nawet na znane marki – są wystrzałowe!”.

Komentarze pod kolejnymi wpisami nie pozostawiają wątpliwości – firma wciąż nie rozwiązała sprawy niezrealizowanych zamówień z ubiegłego roku, a klienci sklepu Merlin.pl po raz kolejny alarmują o problemach ze zwrotem środków pieniężnych.

Kampania wizerunkowa prowadzona jest nadal, w oderwaniu od rzeczywistości.

Ponadto Merlin Group w dalszym ciągu nie opublikował wyników finansowych za rok 2021 i zawiesił notowania na giełdzie.

“Czy zawieszenie notowań i brak publikacji wyników ma związek z przejęciem znaku i praw do marki merlin.pl przez inną spółkę, niepowiązaną z Merlin Group, co naraziło akcjonariuszy na straty? Dobrze byłoby komunikować się z rynkiem i jasno przedstawić strategię dalszego działania zarówno merlin.pl jak i Merlin Group SA” – czytamy w jednym z komentarzy.

Przeczytaj także:

Merlin.pl na celowniku UOKiK

Kolejna zmiana terminu publikacji raportu rocznego Merlin Group za 2021 rok

 

 

Podaj dalej
Autor: ET