Piątek, 4 stycznia 2019
Biedronka podsumowała akcję „Gang Słodziaków”

1 mln książek o przygodach Słodziaków trafiło do klientów Biedronki – informuje portal Dlahandlu.pl. Przypomnijmy, że w ramach akcji marketingowej „Gang Słodziaków” Biedronka wydała dwie publikacje – „Co się stanie na leśnej polanie, czyli wesołe przygody Gangu Słodziaków” oraz „Gdy jesień nastanie na leśnej polanie, czyli nowe przygody Gangu Słodziaków”.
„Książki można było zdobyć po zebraniu 15 naklejek, wydawanych za zakupy powyżej 40 zł. Oznacza to, że wydanie max. 600 zł gwarantowało otrzymanie książki. Dla sieci oznacza to obrót na poziomie nawet 600 mln zł” – informuje portal dedykowany tematyce sprzedaży detalicznej. Warto jednak pamiętać, że sieć umożliwiła również zakup każdej książek w niższej cenie (9,99 zł) bez zbierania punktów.
„Już niemal od 10 lat książki są stałym elementem oferty Biedronki. Z roku na rok są coraz bardziej popularne. Jednak efekt naszej akcji „Gang Słodziaków”, czyli 1 mln wydanych egzemplarzy obu części przygód Słodziaków przekroczył nasze najśmielsze oczekiwania. Cieszymy się, że w tak pozytywny sposób udało nam się wpłynąć na zwyczaje czytelnicze Polaków – komentuje, cytowany przez serwis, Piotr Szymanowicz, lider akcji „Gang Słodziaków”.

Podaj dalej