Wtorek, 5 września 2006
Pakiety reklamowe „Dziennika” i „Newsweek Polska”
Co może zainteresować czytelników naszego serwisu, biura reklamy „Dziennika” i tygodnika „Newsweek Polska” (Axel Springer Polska) do końca roku przedłużyły czas obowiązywania wspólnego pakietu reklamowego.Jak podaje Press.pl, pakiet wprowadzony został 1 czerwca i miał obowiązywać do 31 sierpnia …
Wyświetlono 25% materiału - 38 słów. Całość materiału zawiera 152 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.