Narodowe Centrum Kultury ogłosiło przetarg na kampanię promującą czytelnictwo i biblioteki w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0. Najlepszą ofertę złożyła Fabryka Marketingu – informuje serwis Wirtualnemedia.pl.
Głównym celem kampanii jest zmiana nastawienia wobec czytelnictwa i bibliotek, wzmacnianie postawy proczytelniczej i wizerunku bibliotek jako nowoczesnych miejsc, otwartych na potrzeby różnych odbiorców.
Zaplanowana przez NCK kampania ma obejmować nośniki reklamy zewnęrznej, internet i mailing, prasę i portale internetowe oraz kino.
Działania reklamowe mają objąć całą Polskę, z uwzględnieniem miast do 200 tys. mieszkańców. Będzie skierowana m.in. do studentów, osób aktywnych zawodowo, seniorów, bibliotekarzy, rodzin z dziećmi.
W tym roku NCK realizował kampanię społeczną Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 pod hasłem „Czytanie ma tylko dobre strony”.