Wtorek, 30 czerwca 2009
Rozmowa tygodnia z Andrzejem Wienckiem – dyrektorem wydawnictwa Park
- Niedługo miną dwa lata odkąd sprzedał pan wydawnictwo Park grupie Wydawnictwa Szkolnego PWN. Czas na wstępne podsumowanie. Czego pan oczekiwał?- Przede wszystkim stabilizacji. Chciałem działać w ramach dużej struktury wydawniczej, dość miałem bowiem roli średniej wielkości firmy, z którą niewielu na rynku się liczy, która nie jest partnerem dla dystrybutora czy sieci księgarskiej. Liczyłem też na wsparcie marketingowe. I pod tym względem trafiłem do bardzo dobrej grupy. Wydawnictwo Szkolne PWN ma świetnie zorganizowaną dystrybucję i takiż sam dział marketingu. To powinno się przekładać na wzrost sprzedaży publikacji Parku. - Jak duży wzrost?- Tu pana zaskoczę, bo nie wiem jeszcze, jakie są ostateczne wyniki za 2008 rok. I nie dlatego nie wiem, że ktoś to przede mną chciałby w grupie Wydawnictwa Szkolnego PWN ukryć, lecz szczęśliwie nie muszę się tym interesować. - Jak to?- Po prostu mogę skupić się na wydawaniu książek, a nie na ich sprzedaży, tak są podzielone zadania w grupie. - Zna pan jednak pewnie jakieś oszacowania wartości sprzedaży?- Szacunkowo w stosunku do ostatniego roku, w którym działaliśmy jako samodzielna spółka, wzrost jest kilkuprocentowy. - Z tego, co pamiętam, na koniec 2006 roku przychody Parku wynosiły ok. 4,8 mln zł.- Tak. - Miał pan apetyt na więcej?- Sprzedając firmę, nie kalkulowałem, jakie chciałbym osiągać w przyszłości przychody. Bardziej skupiałem się na możliwości realizowania planów wydawniczych. …
Wyświetlono 25% materiału - 218 słów. Całość materiału zawiera 874 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się