Poniedziałek, 13 lipca 2009
Jak promować książkę dla młodych czytelników
Dwumiesięcznik " Pro-KREACJA" w artykule „Nie taka polska młodzież nieoczytana, jak ją malują” odniósł się do wyników badań czytelnictwa ogłoszonych przez Instytut Książki i Czytelnictwa Biblioteki Narodowej, z których m.in. wynika, że wysoki spadek czytelników względem poprzednich lat zanotowała grupa wiekowa 15-19 lat (16 punktów procentowych) i Internauci (18 punktów procentowych). „Na podstawie tych danych można by dojść do wniosku, …
Wyświetlono 25% materiału - 60 słów. Całość materiału zawiera 243 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.