Piątek, 26 lipca 2019
Wydawnictwo CeDeWu poleca

“Sztuka usługiwania” to pierwsza książka wydana w języku polskim, poświęcona sztuce nowoczesnej obsługi kelnerskiej.

Skupia się na tym, co w zawodzie kelnera jest najważniejsze – na umiejętnościach interpersonalnych, prezentacyjnych, komunikacyjnych i sprze­dażowych, niezbędnych do tego, by odnieść sukces w zawodzie kelnera.

Książka kładzie nacisk na praktykę. Jest napisana językiem bezpośrednim, wzbogacona przykładami, anegdotami, ćwiczeniami do wykonania „na żywo” oraz wywiadami z doświadczonymi przedstawicielami branży restauracyjnej.

– Co odróżnia kelnera przeciętnego od kelnera wybitnego – cechy, postawy, umiejętności

– Kelner jako gospodarz i doradca ds. potraw

– Skuteczne narzędzia sprzedaży kelnerskiej

– Scenariusz profesjonalnej obsługi klienta

– Typologie klientów i zasady ich obsługi

– Jak radzić sobie z trudnymi klientami i w trudnych sytuacjach

– Wskazówki dla menedżerów sali

– Praktyczne ćwiczenia i scenki do oceny

– Opinie profesjonalistów branży restauracyjnej

 

„Sztuka usługiwania. Jak zostać dobrym kelnerem (wyd. II)”

Autor: Aldona Janasik, Dorota Zarczuk
Rok wydania: 2018
Oprawa: Miękka
Format: 145×210
Stron: 234
ISBN: 978-83-8102-018-3
Cena: 52,00zł
Wydawnictwo CeDeWu

 https://cedewu.pl/Sztuka-uslugiwania-Jak-zostac-dobrym-kelnerem-wyd-II-p1945

 Polub nas na Facebooku: https://www.facebook.com/CeDeWupl/

 Zapraszamy do księgarni stacjonarnej Wydawnictwa CeDeWu znajdującej się przy ulicy Żurawiej 47 w Warszawie!

Podaj dalej
Źródło: wyd. CeDeWu