Wtorek, 6 marca 2012
Koniec współpracy z agencją ASK PR

Do zespołu Weltbild Polska dołączyła Patrycja Narożna, która od 1 lutego odpowiada za relacje z mediami, komunikację brandową i korporacyjną oraz wsparcie promocyjne marki Weltbild. Firma planuje rozpoczęcie intensywnych działań wizerunkowych, których celem jest wzmocnienie i wypozycjonowanie brandu na rynku polskim. Jednocześnie z dniem 28 lutego Weltbild zakończył współpracę z agencją ASK PR. "Działania te są konsekwencją zmian, wynikających z połączenia dwóch marek - Weltbild i Świat Książki. Współpraca z agencją ASK PR …
Wyświetlono 25% materiału - 73 słów. Całość materiału zawiera 292 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.