Czwartek, 18 lipca 2019
Nagrody w trzech kategoriach
Poznaliśmy laureatów Odznak Promotorów Czytelnictwa, czyli nagród za reklamy książek i kampanie czytelnicze 2018 roku. „Celem tej inicjatywy jest pokazanie, że warto promować książki i czytanie oraz, że my - czytelnicy - chcemy widzieć obecność książek w mediach, serialach, na ulicy, przestrzeni miast. Wszędzie. Odznaki to takie połączenie nagrody za dobry marketing i zaangażowanie w promocję czytelnictwa” – czytamy w komunikacie opublikowanym na stronie organizatora wyróżnienia (www.promotorkaczytelnictwa.pl). Odznaki Promotorów Czytelnictwa to akcja całkowicie społeczna i oddolna. Tworzona przez grupę czytelników-blogerów. Jej pomysłodawczynią jestem ja, Zuzanna Gajewska, autorka bloga Promotorka Czytelnictwa, liderka facebookowej grupy „Zarażamy czytaniem”. Jurorami pierwszej edycji Odznak byli: vloger książkowy Marcin Okoniewski znany jako Okoń w sieci, copywriterka Małgorzata Kalbarczyk-Leonczuk, autorka bloga Pełnia Małgorzata Żebrowska i pomysłodawczyni akcji Zuzanna Gajewska. Funkcję sekretarza pełniła Ula Szegda z bloga Szegducha. Odznaki przyznano …
Wyświetlono 25% materiału - 132 słów. Całość materiału zawiera 529 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.