Piątek, 26 lipca 2024

Fani superprodukcji Audioteki znajdą kolejną nowość w coraz obszerniejszym katalogu serwisu. Tym razem jest to kontynuacja „Ostatniego pożegnania” – audioserialu, który podbił serca słuchaczy czarnym humorem, fabułą pełną intryg i tajemnic oraz brawurowymi kreacjami aktorskimi.

Minął rok od pogrzebu popularnego pisarza Tomasza Grywczuka. Prezydent Krakowa szykuje z tej okazji spektakularne wydarzenie. Wszystko poszłoby zgodnie z planem, gdyby nie nieoczekiwane porwanie. Co więcej, osoby z otoczenia zmarłego muszą zmierzyć się z serią niespodziewanych wyzwań i przejść przez labirynt zagadek związanych z nieopublikowaną powieścią Tomasza.

– Szemrane licytacje, krwawe porachunki i krakowska sekta: to tylko kilka z atrakcji, które przygotowałam dla słuchaczy „Ostatniego pożegnania. Wielkiej Mistyfikacji”. Choć znając Alicję, wielu mogłoby się zastanawiać, po co w ogóle jej szukać, to rodzina Grywczuków nie waha się ani sekundy. Większość upatruje w tym wydarzeniu po prostu… szansy na kolejną szaloną przygodę. Niektórzy z bohaterów znajdą miłość, inni poprawią swoje umiejętności literackie, a jeszcze kolejni będą zastanawiać się, jak najlepiej wyjść na całym zamieszaniu. Czyli znowu: jak w życiu – komentuje Tatiana Zawrzykraj-Kutz, autorka scenariusza „Ostatniego pożegnania”.

W drugim sezonie audioserialu usłyszymy głosy doskonale znane z pierwszej części m.in. Dariusza Starczewskiego, Piotra Żurawskiego, Katarzynę Głogowską, Małgorzatę Foremniak, Artura Dziurmana, Janusza Chabiora czy Aldonę Jankowską. Do obsady dołączą też nowe osoby, m.in. Katarzyna Pakosińska.

Dwa pierwsze odcinki audioserialu dostępne będą od 26 lipca w aplikacji mobilnej i na stronie internetowej Audioteki. Pierwszy odcinek będzie dostępny za darmo dla wszystkich użytkowników, a kolejne w ramach subskrypcji Audioteka Klub. Nowe odcinki pojawiać się będą w każdy piątek.

Audioteka powstała w 2008 roku, zostając prekursorem branży audiobooków w Polsce. Jej słuchacze dzięki m.in. superprodukcjom czy audioserialom mogą oddać się jakościowej, cyfrowej rozrywce. Obecnie, za pośrednictwem swoich produktów, daje dostęp do katalogu audio po polsku z biblioteką zawierającą blisko 32 000 pozycji, w tym superprodukcje z cenionymi reżyserami i znanymi polskimi gwiazdami oraz świetną oprawą muzyczną. Audioteka to także jakość oferowanych produktów cyfrowych, którą zapewniają doświadczeni eksperci. Oferuje wyselekcjonowane treści po niemiecku, czesku, litewsku i słowacku. Audioteka to nie tylko tradycyjne audiobooki, jej produkcje obejmują nowe formaty, takie jak: audioseriale, treści edukacyjne, audiodokumenty, programy informacyjne, medytacje prowadzone, treningi uważności czy audycje podróżnicze. Tworzy ją zespół specjalistów, znających nie tylko swoich słuchaczy, ale też potrzeby rynku. Marka wspiera początkujących twórców, czego przykładem jest autorski program „Usłysz kulturę”, realizujący projekty związane z pisaniem scenariuszy, tekstów, spin-offów oraz produkcją treści.

 

 

 

 

Podaj dalej
Autor: Audioteka