Poczta Polska rozszerza ofertę handlową w swoich placówkach oraz przez internet. W tegorocznej edycji świątecznych prezentów można zamówić personalizowane książeczki dla dzieci, wideo dla bliskiej osoby oraz list od Mikołaja.
Jak czytamy w komunikacie, personalizowana książeczka od Świętego Mikołaja “to bajka – jej bohaterem jest dziecko, które spotyka się bezpośrednio ze Świętym Mikołajem. Zdjęcie dziecka znajduje się na okładce i 10 stronach książeczki. Jego imię jest w treści bajki, a Mikołaj zwraca się do niego osobiście”.
Do przygotowania książki potrzebne jest jedno zdjęcie dziecka w formie cyfrowej oraz jego imię. Wysyłka książeczki jest darmowa. Zamówienia realizowane są w ciągu 10 dni roboczych od dnia dokonania personalizacji książeczki. Książeczki doręczane są na adres wskazany w trakcie personalizacji produktu.
Akcja zorganizowana jest wspólnie z firmą JWB Sp. z o.o., właścicielem marki Jestem w bajce.
– To jeden z naszych przedświątecznych hitów sprzedażowych. Wizerunek dziecka znajduje się na okładce książeczki oraz na trzech stronach wewnątrz, a Mikołaj zwraca się do dziecka po imieniu. Można sobie wyobrazić, jakie emocje przeżywa dziecko, które widzi, że to książeczka wyłącznie dla niego. Co szczególnie ważne w tym roku, takie personalizowane produkty możemy zamówić na mikołajki czy gwiazdkę nie wychodząc z domu i sprawić znajomemu maluchowi ogromną radość – mówi Justyna Siwek, rzecznik prasowy Poczty Polskiej.
Książka ma twardą oprawę, liczy 20 stron. Koszt od 49 zł.
W ofercie Poczty Polskiej znajduje się również duży wybór kolorowanek, wycinanek i zestawów kreatywnych z motywem bożonarodzeniowym, gier i zabawek oraz książek m.in. „Opowieść wigilijna”, „Niezwykłe przygody Mikołaja” czy „Legenda o Mikołaju”, a także „Spełnione życzenie” Ady Tulińskiej, „Świąteczne nieporozumienie” Katarzyny Bester, „Sztuka dawania prezentów” Anny Szczęsnej czy „Serce w kopercie” Małgorzaty Falkowskiej.