Poniedziałek, 14 czerwca 2021

W odpowiedzi na przetarg Instytutu Książki na realizację w 2021 roku kampanii promującej czytelnictwo w Polsce wpłynęło pięć ofert. Złożyły je: agencja reklamowa DSK (z ceną 3,78 mln zł), Fabryka Komunikacji Społecznej (3,19 mln zł), Bringmore Advertising (3,63 mln zł), Effective Media Solutions (4,09 mln zł) oraz konsorcjum agencji Media Group z Syrena Communications (2,46 mln zł) – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Budżet zaplanowanych przez Instytut Książki kampanii wynosi 4,3 mln zł.

Przedmiotem przetargu jest usługa przygotowania i przeprowadzenia kompleksowej kampanii promującej czytelnictwo w Polsce w tym roku, będącej kontynuacją kampanii pn. „Mała książka – wielki człowiek” realizowanej przez Instytut Książki w latach 2017–2020, skierowanej do osób posiadających i/lub wychowujących dzieci, promującej czytanie dzieciom od narodzin aż po czas pierwszych lat edukacji szkolnej oraz chodzenie z dziećmi do bibliotek.

Wybrana w nim agencja będzie odpowiadać m.in. za przygotowanie koncepcji kreatywnej, strategicznej, planu mediów, produkcję materiałów audiowizualnych, zaangażowanie ambasadora kampanii i influencerów, prace copywriterskie, zakup czasu antenowego, realizację eventów, wynajem nośników reklamowych, płatną promocję w internecie i mediach społecznościowych, działania public relations i obsługę, organizację konkursu dla bibliotek.

Podaj dalej
Autor: W
Źródło: Wirtualnemedia.pl