środa, 15 marca 2006
31 marca upływa termin nadsyłania kandydatur do nagrody, w organizowanym przez Polską Izbę Książki konkursie na najciekawszą promocję książki w mediach
Na początku 2004 roku Polska Izba Książki ogłosiła konkurs dla dziennikarzy na najciekawszą prezentację książki w mediach. Konkurs ma przyczynić się do podniesienia rangi książki w środkach masowego przekazu i uświadomienia mediom potrzeby codziennej informacji o książkach, w tym informacji o nowościach wydawniczych. W tym roku ogłoszono drugą edycję konkursu. Nagrody zostaną przyznane w 2 kategoriach: 1. "Najciekawsza Prezentacja Książki w Prasie" - pod uwagę zostaną wzięte publikacje poświęcone książkom ze wszystkich gazet codziennych, tygodników, …
Wyświetlono 25% materiału - 75 słów. Całość materiału zawiera 302 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.