Piątek, 27 marca 2009
Strategiczna inicjatywa IKP

Izba Księgarstwa Polskiego podjęła akcję, która ma pozwolić niezależnym księgarzom utworzyć coś na wzór quasi-sieci. Mogą wziąć w niej udział nie tylko członkowie tej organizacji, ale wszystkie zainteresowane podmioty. Chodzi przede wszystkim o stworzenie możliwości aktywnej w promocji i zbudowanie wizerunku istotnego, z punktu widzenia wydawców, kanału dystrybucji. „Projekt polega na aktywnej telewizji z wykorzystaniem jednego ośrodka zarządzającego przez Internet” – czytamy na stronie internetowej IKP. Aby projekt Izby mógł wejść w życie musi wziąć w nim udział co najmniej 200 księgarń o zróżnicowanej lokalizacji (rozproszonych …
Wyświetlono 25% materiału - 86 słów. Całość materiału zawiera 347 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.