Poniedziałek, 13 października 2003
Księgarnia internetowa Merlin.pl zrealizuje w tym roku sprzedaż o wartości 24 mln zł, co oznacza wzrost o 55 proc. w stosunku do roku poprzedniego. Merlin jest niekwestionowanym liderem na rynku sprzedaży on-line, ponad 75 proc. przychodów polskich księgarń internetowych przypada właśnie na Merlina. To kolejny dobry rok Merlina - spółki należącej do Grupy Kapitałowej Prószyński i S-ka. W 2002 roku przychody wzrosły o 90 proc. - z 8,2 do 15,6 mln zł. Po zamknięciu witryny internetowej Empik.com Merlin pozostał praktycznie sam na placu boju, jedynym liczącym się konkurentem jest księgarnia Vivid, ta jednak ma wielokrotnie mniejszą sprzedaż. W ofercie księgarni jest ponad 77 tys. tytułów …
Wyświetlono 25% materiału - 105 słów. Całość materiału zawiera 422 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się