środa, 20 września 2017
Gazetka promocyjna wciąż dobrym narzędziem sprzedaży
Gazetki promocyjne sieci handlowych to wcale nie przeżytek. Dla konsumentów wciąż są najlepszym źródłem wiedzy o promocjach cenowych. W formie cyfrowej pomagają zaś detalistom sprzedawać nowe kategorie produktów. Na przykład książki - czytamy w serwisie Marketingprzykawie.pl. Blisko 40 proc. osób, które korzystają z promocji cenowych, ma wcześniej kontakt z gazetką sklepową – wynika z raportu agencji badawczej Open Research „Shoppers’ Perspective 2017”. Dla porównania – reklama telewizyjna to źródło informacji o promocjach dla 20 proc. badanych. Gazetki drukowane (dostępne w sklepach, dostarczane do domu klienta) i cyfrowe uzupełniają się na rynku i są ważnym źródłem informacji o możliwości tańszych zakupów dla osób w wieku średnim (40–59 lat) oraz seniorów (60+). "W dzisiejszych czasach książka to popularny, masowy produkt, który ma szybko się sprzedawać, by robić miejsce kolejnym. Dominują więc poradniki, książki napisane przez celebrytów, przewodniki, książki dla dzieci" - czytamy w serwisie. Wiosną jeden z komunikatów na stronie Biedronki w dziale z akcjami …
Wyświetlono 25% materiału - 153 słów. Całość materiału zawiera 612 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.