Wtorek, 5 stycznia 2021
"To moment, w którym nie należy obcinać budżetów na reklamę"
Radio budzi największe zaufanie jako źródło informacji (72 proc.). Wysokim poziomem zaufania cieszą się także prasa drukowana (63 proc.) i serwisy internetowe (60 proc.) – wynika z badania IAB Polska.
Rodzinie ufa obecnie aż 93 proc. respondentów, a naukowcom i lekarzom aż 87 proc. Politykom – 19 proc. badanych.
Jeśli chodzi o instytucje oraz organy – respondenci największym zaufaniem obdarzają uczelnie wyższe oraz placówki oświatowe (odpowiednio 83 proc. i 78 proc.). Najmniejszym zaufaniem cieszy się rząd (33 proc.).
“Zaufanie internautów w obliczu pandemii uległo w wielu obszarach zmianie. Taki wynik nie jest na pewno zaskoczeniem, ponieważ każda kryzysowa sytuacja wywołuje u nas poczucie zaskoczenia, niepewności i strachu” – komentuje Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.
“Równocześnie jednak poszukujemy stabilnego oparcia, miejsca, do którego nadal możemy mieć zaufanie. W okresie trwającej pandemii jednym z takich najbardziej stabilnych obszarów okazały się nasze ulubione marki, brandy, które znamy, lubimy, szanujemy i co najważniejsze – ufamy. Dla marketerów, właścicieli tych marek, oznacza to ogromną szansę, aby nie tylko udowodnić swoim klientom, że słusznie mają do nich zaufanie, ale przede wszystkim, aby pogłębić tę relację i uczynić ją jeszcze bardziej osobistą i trwałą. Jak wynika z naszego badania jest to moment, w którym nie tylko nie należy obcinać budżetów na reklamę, ale powinno się te działania zintensyfikować i jeszcze bardziej personifikować” – ocenia prezes IAB Polska.
Podaj dalej
Autor: ET, fot. Pixabay
Źródło: Wirtualnemedia.pl