Czwartek, 18 czerwca 2020
Właściciele firm cały czas chętnie po nią sięgają

“To że czytam prasę i co czytam świadczy o mojej pozycji społecznej. Tak jak nie można wyobrazić sobie właściciela firmy z klasy wyższej, który nie ma na ręku zegarka luksusowej marki, tak nie można go sobie wyobrazić nie czytającego prasy” – czytamy w raporcie Polskiego Badania Czytelnictwa pt. “Właściciele mikro i małych firm w czasie koniunktury i recesji”. Wyniki zestawiono z badaniem sprzed dwóch lat, w którym respondentami byli ci sami przedsiębiorcy.

Z badania wynika, że w porównaniu do 2018 roku oglądalność telewizji wśród badanych wzrosła wiosną tego roku z 68 do 92 proc., a czytelnictwo prasy z 54 do 65 proc.

Obecnie co trzeci przedsiębiorca czyta prasę od 1 do 2 godzin dziennie, a co piąty ponad 3 godziny dziennie. W okresie pandemii, w stosunku do 2018 roku odsetek mikro i małych przedsiębiorców kupujących płatne dostępy do artykułów prasowych wzrósł z 26 proc. do 41 proc.

REKLAMA

❗❗❗Chcesz być na bieżąco – >>>zamów roczną prenumeratę elektroniczną “Biblioteki Analiz”

„Biblioteka Analiz” to profesjonalny, prestiżowy informator o rynku wydawniczo-księgarskim. Pismo adresowane jest głównie do pracowników wydawnictw, hurtowni i księgarni, jego celem jest dostarczanie kadrze menedżerskiej szybkiej oraz rzetelnej informacji. Istnieje na rynku od 2000 roku.

„Biblioteka Analiz” dostępna jest wyłącznie w prenumeracie. W naszym >>>sklepie internetowym można zamówić egzemplarze drukowane lub elektroniczne.

Autor: W
Źródło: Business Insider
escort bayan trabzon escort bayan yalova escort bayan edirne escort bayan manisa bursa görükle escort