Wtorek, 21 grudnia 2004
Kanon Książek dla Dzieci i Młodzieży Przestraszone media Seria "Kanon Książek dla Dzieci i Młodzieży" wystartowała w chwili, gdy Polska była gościem honorowym Targów Książki Dziecięcej w Bolonii. Zaczęło się z rozmachem przy wsparciu ministra kultury, PIK, "Gazety Wyborczej", wszystkich programów Polskiego Radia, rozgłośni regionalnych w Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Olsztynie i Łodzi, organizacji targowych w Warszawie i Poznaniu (Targi "Edukacja XXI" i Targi Wydawców Katolickich, Poznańskie Spotkania Targowe - Książka dla Dzieci i Młodzieży), wszystkich pism i portali branżowych, Bibliotek Narodowej, Śląskiej, Raczyńskich Publicznej m. st. Warszawy, Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich, Teatru Lalka, księgarni internetowej Merlin.pl. W grupie sponsorów znaleźli się: International Paper, OZGraf, Fundacja Kultury i Canon Polska. Rozmach był więc duży. Jednak z biegiem czasu zainteresowanych ubywało i praktycznie poza kilkoma wydawcami, którzy w całym przedsięwzięciu widzą nie tylko biznes, ale i znaczącą misję, pozostał praktycznie tylko jeden sojusznik - International Paper. Firma ta - nota bene - ogłosiła, że przeznacza środki promocyjne zasadniczo na jeden cel - na promocję czytelnictwa wśród najmłodszych. Dzięki temu wsparciu mamy dzisiaj do czynienia z fenomenem społecznym, jakim jest skuteczność kampanii "Cała Polska czyta dzieciom". Jak informuje Irena Koźmińska, ponad 77 proc. naszego społeczeństwa słyszało o tej kampanii, a wielka część zmieniła swoje nawyki i regularnie czyta swoim dzieciom i wnukom, aby wzbudzać w nich przyzwyczajenie do stałej lektury, a także poprawić zdrowie emocjonalne Polaków, poprzez wspólne czytanie. Dzięki wysiłkowi ponad tysiąca wolontariuszy, zaangażowanych w proczytelnicze działania wyniki kampanii "Cała Polska czyta …
Wyświetlono 25% materiału - 239 słów. Całość materiału zawiera 957 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się